Instrukcja Dla Smartwatch Dla Dzieci Q12 - Film

Instrukcja Dla Smartwatch Dla Dzieci Q12 - Film

Smartwatch dla dziecka q12 - Jak uruchomić zegarek?

  1. Naładuj smartwacha jeśli jest rozładowany. Smartwatch ładuje się około 2-3h.
  2. Wyłącz zegarek. Podczas montażu karty SIM zegarek musi być wyłączony.
  3. Odkręć z prawej strony śrubkę w miejscu gdzie jest zaślepka na kartę SIM
  4. Włóż kartę SIM do zegarka zgodnie z informacją na ekranie zegarka lub pokazane na filmie. Kaerta SIM musi być włożona złotą częścią do siebie. Ucięta część karty SIM powinna być w prawym górnym rogu. Jeśli włączysz zegarek na ekranie z informacją o nieprawidłowej karcie SIM pojawi się rysunek karty dokładnie w taki sposób, jak ma być zamontowana.
  5. Wepchnij kartę tak aby "kliknęła". Użyj w tym celu załączonego śrubokręta (pokazane na filmie).
  6. Włącz zegarek. Jeśli na ekranie w lewym górnym rogu pojawi się zasięg oznacza to, że wszystko zostało pomyślnie wykonane.
  7. Pobierz aplikację na swoim telefonie (jako rodzic) o nazwie Se Tracker (lub Se Tracker 2 - zalecamy tę nowszą wersję z "2"). 
  8. Zarejestruj konto podając email i hasło logowania do konta.
  9. Aplikacja poprosi cię o zeskanowanie kodu QR. W tym celu otwórz w zegarku zakładkę "Device info" lub po polsku "Informacje" i kliknij "register code" (po polsku "kod rejestracjny"). Zeskanuj ten kod.
  10. Gotowe. Zegarek został połączony z aplikacją rodzica. Od teraz wszystkimi funkcjami zegarka steruje się z aplikacji rodzica

 

Jaką wybrać kartę SIM do smartwatch q12?

Wybierz dowolną kartę SIM z internetem. Uwaga! Nie kupuj karty typowo do internetu ze względu na problemy z konfiguracją APN. Wystarczy zwykła karta SIM operatora Play, Orange, Plus, Lyca Mobile lub T-mobile. Kartę możesz zakupić w salonach operatorów, na stacjach benzynowych lub w sklepach GSM. Zwykły starter kosztuje już od 5zł. 

 

Najczęstsze problemy

Po zainstalowaniu karty w zegarku podaje informacje, że karta jest nieprawidłowa.

Prawdopodobnie karta została błędnie zamontowana. Upewnij się że zamontowałeś ją zgodnie z informacją na ekranie który wyświetla tę informację. Spróbuj wyłączyć i włączyć zegarek ponownie. Jeśli jesteś pewien, że karta jest poprawnie włożona, a zegarek nadal wyświetla ten komunikat możliwe że zegarek jest uszkodzony. W tym celu skontaktuj się z nami w celu reklamacji.

Zegarek nie ma zasięgu

Znajdź lepszy zasięg. Wyjdź na zewnątrz lub zmień operatora (inna karta SIM)