Instrukcja Dla Smartwatch Dla Dzieci Q12 - Film

Smartwatch dla dziecka q12 - Jak uruchomić zegarek?
- Naładuj smartwacha jeśli jest rozładowany. Smartwatch ładuje się około 2-3h.
- Wyłącz zegarek. Podczas montażu karty SIM zegarek musi być wyłączony.
- Odkręć z prawej strony śrubkę w miejscu gdzie jest zaślepka na kartę SIM
- Włóż kartę SIM do zegarka zgodnie z informacją na ekranie zegarka lub pokazane na filmie. Kaerta SIM musi być włożona złotą częścią do siebie. Ucięta część karty SIM powinna być w prawym górnym rogu. Jeśli włączysz zegarek na ekranie z informacją o nieprawidłowej karcie SIM pojawi się rysunek karty dokładnie w taki sposób, jak ma być zamontowana.
- Wepchnij kartę tak aby "kliknęła". Użyj w tym celu załączonego śrubokręta (pokazane na filmie).
- Włącz zegarek. Jeśli na ekranie w lewym górnym rogu pojawi się zasięg oznacza to, że wszystko zostało pomyślnie wykonane.
- Pobierz aplikację na swoim telefonie (jako rodzic) o nazwie Se Tracker (lub Se Tracker 2 - zalecamy tę nowszą wersję z "2").
- Zarejestruj konto podając email i hasło logowania do konta.
- Aplikacja poprosi cię o zeskanowanie kodu QR. W tym celu otwórz w zegarku zakładkę "Device info" lub po polsku "Informacje" i kliknij "register code" (po polsku "kod rejestracjny"). Zeskanuj ten kod.
- Gotowe. Zegarek został połączony z aplikacją rodzica. Od teraz wszystkimi funkcjami zegarka steruje się z aplikacji rodzica
Jaką wybrać kartę SIM do smartwatch q12?
Wybierz dowolną kartę SIM z internetem. Uwaga! Nie kupuj karty typowo do internetu ze względu na problemy z konfiguracją APN. Wystarczy zwykła karta SIM operatora Play, Orange, Plus, Lyca Mobile lub T-mobile. Kartę możesz zakupić w salonach operatorów, na stacjach benzynowych lub w sklepach GSM. Zwykły starter kosztuje już od 5zł.
Najczęstsze problemy
Po zainstalowaniu karty w zegarku podaje informacje, że karta jest nieprawidłowa.
Prawdopodobnie karta została błędnie zamontowana. Upewnij się że zamontowałeś ją zgodnie z informacją na ekranie który wyświetla tę informację. Spróbuj wyłączyć i włączyć zegarek ponownie. Jeśli jesteś pewien, że karta jest poprawnie włożona, a zegarek nadal wyświetla ten komunikat możliwe że zegarek jest uszkodzony. W tym celu skontaktuj się z nami w celu reklamacji.
Zegarek nie ma zasięgu
Znajdź lepszy zasięg. Wyjdź na zewnątrz lub zmień operatora (inna karta SIM)